Cs DAY

Idag hare varit skola och de va jobbigt som fan.Efter skolan drog jag hem och kollade på tv och efter en liten stund gick jag ner till micke som spelade cs och som inte var helt ovanligt.Det vart käk, spaghetti och köttfärsås och efter det drog jag ner till micke igen och då spelade han cs igen som inte va som ovanligt som jag nämnde tidigare.Han spelade en liten stund sen drog vi ut och jävlades med alla vi såg...OTROLIGT KUL....Senare drog jag hem och spelade cs med micke och vi tränade och hadde oss,efter ett tag kom de nån dansk in och körde med oss,han var riktigt schysst och inte så dålig heller;)Nu ska jag kolla vad som visas över tvn senare,hare king,hääääääääj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0